Miesiąc w obiektywie │październik '14

Zapraszam Was na comiesięczny przegląd zdjęć z Instagramu.

  • Moje małe mazidłowe zbiory. Tak, tak uwielbiam kolorowe usta i nie wiem, jak kiedyś mogłam ich nie akcentować.
  • Znany Wam lakier Wibo Leather nr 2 i moje długie pazury, które w dniu wczorajszym zostały skrócone do zera. Połamałam paznokieć na prawej dłoni. Troszkę ubolewam, bo ciężko się przyzwyczaić do wersji mini-mini, ale pocieszam się tym, że niedługo odrosną. 

  • Początek października to czas najwyższy na produkcję świątecznych torebek. 
  • Pierwszy zjazd na uczelni i bardzo nudne zajęcia. Dobrze, że jest Instagram, inaczej bym zasnęła.

  • Garstka nowości.
  • Wibo Leather nr 4- gagatek, który spośród 3 posiadanych przeze mnie lakierów z tej serii, spodobał mi się najmniej.

  • Ponownie w Biedronce pojawiły się organizery. Kupiłam jeden, chociaż mam chrapkę na kolejny. Jak dla mnie jest świetny i bardzo pojemny.

  • Widoczek z okna na moje podwórko.
  • Wreszcie nowy sezon The Walking Dead. Tak długo czekałam.

  • Ja ;)
  • Golden Rose nr 5- mój uniwersalny ulubieniec.

  • Kto pamięta przysmak świętokrzyski? ;)
  • Powrót z udanego weekendu. Zahaczamy jeszcze o market.



  • Biedronkowa wyprzedaż. Wybór był dość spory i jak wiecie, nie wyszłam z pustymi rękoma. Biedronka górą! ;D
  • Golden Rose nr 111- taki jesienny kolorek.
  • Fredzio- mój pluszowy przyjaciel oraz wygodna podpórka podczas oglądania filmów. Pluszaki to moja słabość.

  • Taka wygodna sofa na tej mojej uczelni, aż się tyłka nie chcę z niej ruszyć i iść na wykład. 
  • Ponownie The Walking Dead, odcinek 2 sezonu 5.

  • Takie cudo znalazłam w ciuszkolandzie. Cena wręcz śmieszna- niecałe 7 zł.
  • Ponownie ja i moje wielkie odrosty. Pragnę zejść z czarnego koloru, lecz z pewnością na święta się złamię i ponownie powrócę do ukochanej czerni.


Miłego dzionka ! ;D

Udostępnij ten post

25 komentarzy :

  1. świetny fotomix ;) paznokcie masz zabójcze ;D no i teraz mam wielką ochotę na ten przysmak ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ajjj chyba przeoczyłam te organizery w biedronce ;( już pewnie nic nie znajdę wrrr. I pomadeczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest jeszcze troszkę tych organizerów. Warto zajrzeć do mniej obleganych Biedronek. ;)

      Usuń
  3. Przeoczyłam wyprzedaże w biedronie :( świetne rzeczy :) Piękny widok z okna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Zimą nie ma na co patrzeć, za to późną wiosną i latem jest pełno zieleni ;D

      Usuń
  4. torebeczka jest śliczna, a lakier z Golden Rose zielony zaciekawił mnie, ale nie wiem czy czułabym się dobrze z takim kolorkiem na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaaaaa kocham przysmak świętokrzyski :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu jakie długaśne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty do ust z chęcią zobaczyłabym w osobnym poście :)
    Nie wiem czy już taki była, jak nie to proszę zrób taki ze swatchami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś taki post zrobiłam, lecz przybyło sporo nowości. Postaram się zrobić do końca następnego tygodnia. ;)

      Usuń
    2. Super, to będę czekać :)

      Usuń
  8. Foto mix super:). [Pazurki odrosną niczym się obejrzysz :). A tego przyjemniaczka z Wibo o nr 4 kupiłam sobie i ja :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech odrosną jak najszybciej, bo mam Wam tyle lakierów do pokazania. ;)

      Usuń
  9. ja coś ostatnio nie moge się doczłapać do Rossmanna a widzę Wibo ma niezłe perełki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre nowości "wypuszczane" przez Wibo są bardzo fajne. ;)

      Usuń
  10. jakie Ty masz piękne paznokcie!
    przysmak świętokrzyski - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Okienek dawno nie jadłam organizer na kosmetyki też by mi się przydał i czarny lakier cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że się pazurek złamał ale odrosną :) Przysmak świętokrzyski uwielbiam, dobrze że jeszcze jest dostępny w niektórych sklepach :D
    Fajny organizer, muszę zerknąć za nim u siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie Ty masz długie pazurki!! A okienka uwielbiam!! Czasami robimy w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz piękne pazurki :) również posiadam czerwony lakier z wibo z serii leather i przyznam bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie na przysmak świętokrzyski mówi się "okienka" - uwielbiam <3
    Cudowny ten czarny piasek :))

    OdpowiedzUsuń
  16. O masakra, ile mazideł :D Rewelacja! The Walking Dead też oglądam, ale nowego sezonu jeszcze nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka