O czym marzy Dominika, czyli moja pierwsza lista marzeń

Z przygotowaniem swojej pierwszej "Wishlisty" zwlekałam dosyć długo. Ostatnio miałam wolny wieczór, dlatego uświadomiłam sobie, że to najlepszy czas na spisanie kilku najbardziej interesujących mnie pozycji, nie tylko kosmetycznych. Mam nadzieję, że do końca tego roku uda mi się kupić wszystkie interesujące mnie rzeczy.

Na pierwszym miejscu moich "Chciejstw" jest parka z skórzanymi rękawami. "Choruję" na tego typu kurtkę od bardzo dawna, chociaż zdaję sobie sprawę, że co trzecia dziewczyna ją posiada. Nie mam jeszcze wybranego konkretnego modelu, który chciałabym kupić. Nad kolorystyką również się zastanawiam: rozważam kolor taki jak jest na zdjęciu, a camel, który również bardzo mi się podoba. Przeglądam internet w poszukiwaniu tej "jedynej", lecz mam obawy czy wybiorę odpowiedni dla siebie rozmiar, dlatego najlepszym rozwiązaniem będzie zapłacenie kilkunastu złotych więcej i wybranie kurteczki w stacjonarnym sklepie. Wówczas mogę przymierzać, przebierać w kolorach, wybrzydzać i wiele innych. Do kurtki mam w planach dokupić czarny komin, ponieważ mój ubiegłoroczny jest za bardzo rozciągnięty. Zależy mi na takim jak na zdjęciu, żebym mogła zakładać go na raz. Przede wszystkim musi być z dość grubej wełny, żeby był cieplutki i chronił przed zimnem. To tyle moich ciuchowych zachcianek. Nie wiem czy zauważyłyście, ale nie mam w planach kupna grubych swetrów jak to u większości dziewczyn. Zdradzę Wam, że swetry to nie moja bajka. Nie lubię w nich chodzić, a w szafie mam zaledwie kilka sztuk, które mogłabym zliczyć na palcach obu rąk. Okres jesienno-zimowy to bardzo dobry czas na palenie wosków Yankee Candle. Powoli się od nich uzależniam, lecz staram się kontrolować. Jest tyle zapachów, które z pewnością są cudowne i warte uwagi, lecz najbardziej kuszą mnie limitowane serie. Gdy tylko pojawiła się zimowa kolekcja Q4 wiedziałam, że pragnę ją mieć. Z pewnością dorzucę jeszcze kilka zimowych zapachów, żeby w okresie świątecznym móc rozkoszować się wraz z moją rodzinką otulającymi woniami po zapełnieniu brzuszka pysznymi smakołykami. Kolejne dwie pozycję stricte związane są z makijażem. Paletki Sleek są znane w całej blogosferze. Osobiście jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch paletek: Au Naturel oraz Ultra Matte Darks V2, lecz gdy tylko na blogach pojawiły się swatche paletki Arabian Nights- zakochałam się. Można z niej stworzyć przepiękne makijaże, nad którymi będę "pracowała", gdy tylko zakupię swoje wymarzone pędzle Hakuro. Postanowiłam kupić zestaw 10 pędzli przedstawionych na zdjęciu- wówczas taki zakup będzie bardziej ekonomiczny. Pędzle są moim wielkim marzeniem i już wiem, że zakupię je na gwiazdkę, bo przecież siebie samego raz na jakiś czas po rozpieszczać można.

Na dzień dzisiejszy moja lista życzeń skupia się głównie na wyżej przedstawionych pozycjach. Jak wyglądają Wasze jesienno-zimowe "Chciejstwa"? ;D

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Arabian Nights też mi się marzy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślę nad taką parką a z pędzli Hakuro mam na razie tylko H50 :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się przymierzam do yankee candle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również marzę o Arabian Nights :) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletkę Arabian Nights udało mi się wygrać - taaaaak się ucieszyłam. :D
    Mam chyba z 5 pędzli Hakuro i każdy z nich lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby produkty z tej listy pojawiły się u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja chciej lista jest bardzo długa. Życzę pomyślnej realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie podobne są chciejstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też podobają mi się takie parki ze skórzanymi rękawami :) A pędzle Hakuro uwielbiam, chociaż mam narazie tylko 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rzeczy. Nie będę oryginalna jeśli napiszę, że mam tego typu parkę. Tylko swoją kupiłam kiedy mieszkałam jeszcze w Kanadzie. Nie jest to zakup sieciówkowy, więc w Polsce takiej nie ma ;-) Życzę powodzenia w realizacji

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kurtka, a pędzle Hakuro uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletkę Arabian Nights mam i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na mojej liście też znalazłyby się pędzle hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  14. yankee candle są tez na mojej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi by się przydał pędzel Hakuro do rozcierania cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej mi sie podoba kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wczoraj właśnie zainwestowałam wreszcie w kurtkę bo od dawna planowałam. I też się nie przejmuję że co trzecia dziewczyna ma podobną;) Bardziej martwi mnie to że troszkę kosztowała i do końca miesiąca nie mogę już nic szaleć ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nakupiłam tyle wosków że sama nie wiem kiedy je wypale ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wymarzony pędzel hakuro zamówiłam już sobie pod choinkę :P

    OdpowiedzUsuń
  20. super lista, paletkę też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super blog, wpadłam przypadkiem i nie żałuje. Ciekawa jestem jakby wyglądała moja lista chciejstw. ;)
    Pędzle z hakuro posiadam i polecam z czystym sumieniem, co do parki to mam podobną tylko, że granatową ;pp reszty nie miałam ;) Dodaje do obserwowanych .

    Pozdrawiam i Zapraszam
    http://xbukavux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne "chciejki"
    mi parki jakoś się przejadły od widzenia ich na ulicy i jakoś ich nie pragnę bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już w tamtym roku kupiłam sobie taką kurteczkę i rzeczywiście wiele dziewczyn ma je w swojej szafie. A pędzle hakuro bardzo lubię, tez sie kiedyś zastanawiałam nad tym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja właśnie kupiłam coś w stylu Twojej wymarzonej parki, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pędzle Hakuro są bardzo dobre, warto je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowan wishlista :) ja niedawno sprawiłam sobię taka parke tylko bez skózranych rekawów :) Pędzle komin i woski i mi się marzą :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam chęć na pędzle Zoeva: )

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja jest tak długa, że na blogu by się nie zmieściła hi hi

    OdpowiedzUsuń
  29. Paletka Arabian Nights jest cudowna, też bym ją chciała mieć :). Na chwilę obecną nie mam swojej chciejlisty, co wcale nie oznacza, że nic nie chcę :D Najbardziej marzy mi się lampa pierścieniowa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. prawie jak u mnie :) tylko ze polowy w USA nie znajde :( szkoda bo Manhattan i Golden rose wygladaja sliczznie ! ja bede podkoniec roku robila zborcza moja mala kolekcje :) buziaki

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. O, tak, paleta Arabian Nights jest przepiękna! Mam i uwielbiam :D I pędzle Hakuro są spoko, mam kilka do oczu, ale chyba bardziej mnie kuszą te Zoevy, szkoda, że są takie drogie.
    A moja wishlista na blogu, zapraszam do obczajenie na www.cienistosc.pl, tylko ostrzegam - jest bardzo długa, bo to moje zakupowe plany na cały rok 2015 ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka