Joanna, Oleje Świata- olejek do twarzy i ciała z olejem makadamia

Czas nadrobić zaległości w recenzjach. Przeglądając folder ze zdjęciami, postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią o olejku makadamia z serii Oleje Świata, firmy Joanna. Kupiłam go z początkiem września, lecz zaczęłam stosować w listopadzie. Mam już wyrobione zdanie na jego temat, ponieważ mój egzemplarz dobija dna. Jeśli jesteście ciekawe czy jest wart kupna, zapraszam do zapoznania się  z dalszą częścią posta.

"Olej makadamia świetnie zmiękcza, odżywia i wygładza skórę, nadając jej promienny wygląd. Innowacyjna formuła preparatu sprawia, ze kosmetyk sprawdza się zarówno do pielęgnacji twarzy, jak i ciała."




 Moja opinia:
Olejek z serii Oleje Świata zamknięty jest w przezroczystej, poręcznej, prostej, aczkolwiek estetycznej buteleczce o pojemności 100 ml. Opakowanie wykonane jest z miękkiego plastiku, o zamknięcie typu "pół klik", które jak mnie jest bardzo fajnym rozwiązaniem, chociaż muszę przyznać, że z początku wylewałam za dużo produktu, później to już kwestia wprawy.

Zapach jest dla mnie niesamowity. Nigdy nie miałam do czynienia z czystym olejem makadamii, ale kupując ten olejek wyobrażałam sobie, że będzie skłaniał się w kierunku orzecha. Nic bardziej mylnego. Jest intensywny, perfumowany i w 100% dla mnie trafiony, chociaż nie każdemu może przypaść do gustu. Mogłabym go wąchać całymi godzinami, dlatego żałuję, że woń utrzymuję się na skórze około 1-2 h.
Olejek możemy aplikować nie tylko na ciało i twarz, ale również włosy czy paznokcie- jest uniwersalny. Osobiście używałam go do pielęgnacji ciała, resztki wcierałam w paznokcie. Zamierzam zakupić kolejne opakowanie i wówczas wypróbuję go na włosach. Przy regularnym stosowaniu efekty były świetne. Zauważyłam, że moja skóra stała się bardziej sprężysta, odżywiona, promienna, gładka w dotyku, a łydki- moja sucha zmora- nawilżone. Olejek dość szybko się wchłania oraz nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy- oczywiście w przypadku gdy nie przesadzimy z jego ilością. Co tyczy się moich paznokci. Staram się ograniczać używanie odżywek. Dzięki temu olejkowi moje pazurki są w dobrej kondycji, nie łamią się, stają się coraz dłuższe, natomiast skórki- ładnie nawilżone.

Olejek dostępny jest także w wersji migdałowej oraz arganowej. Możecie go kupić w sklepie internetowym Joanna, drogeriach internetowych (m.in. Strefa Urody) oraz małych osiedlowych drogeryjkach. Jego cena waha się pomiędzy 8-10 zł, w zależności od miejsca zakupu. 

Udostępnij ten post

36 komentarzy :

  1. Tez go miałam, byłam zadowolona;) choc wolałabym zapach bardziej typowy dla oleju makadamia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go bardzo lubię na włosy :) Na ciało i twarz też nakładałam, jednak w tych rejonach mniej lubię olejową konsystencję :) Muszę wypróbować do pielęgnacji paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam, muszę się skusić na niego.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sprawdza się do pielęgnacji ciała, do twarzy niestety nie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym przetestowała na swojej buz i :) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam go. Szkoda, że nie mam pipetki, lubię takie rozwiązania przy olejkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię go choć do czystego oleju mu daleko.

    OdpowiedzUsuń
  8. tani i "wieloużytkowy" :) lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wypróbuję ten olejek na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się być fajnym olejkiem, ciekawe jak spisze się na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego kosmetyku, może wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polubiłam olejki - wzbogacam nimi słabe kosmetyki nawilżające , robię maski na dłonie i inne takie cuda. Mój ulubiony to kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę go mieć. Myślałam, że jest droższy, a tu taka taniocha :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę,że produkt ci przypadł do gustu :) chyba się skuszę na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go ale jeszcze go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusisz nim, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Skusiłaś mnie recenzją :) Muszę go gdzieś upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba się w końcu skuszę ...:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja ostatnio zaczęłam stosować olejek z nagietka ale może na taki też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam go jeszcze ale planuję go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny produkt i za taką cenę warto spróbować! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dużo dobrego słyszałam o tej serii, muszę w końcu wybrać się do drogerii i kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam Joannę, a ten olejek wygląda bardzo ciekawie! nie lubię smarować czymś takim twarzy, czy ciała. ale do włosów chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię olejki, które posiadają różne zastosowanie. Jak skończy mi się olejek arganowy może sięgnę po macadamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam wszelkie rodzaje oleju które możemy wykorzystać w naszej pielęgnacji jest to świetny zamiennik różnych chemicznych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam i jak najbardziej polecam ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka