O czym marzy Dominika, czyli kontynuacja listy życzeń

Pierwszy post w nowym roku będzie typowo "luzacki". Zamierzam rozliczyć się z mojej pierwszej Wishlisty i zaprezentować Wam kolejną, którą będę realizowała w najbliższym czasie. 


Z powyższej Wishlisty mogę wykreślić zestaw pędzli Hakuro, którego jak już wiecie sprezentowałam sobie pod choinkę. Nie mogę się nim nacieszyć. Muszę Wam zdradzić, że do tej pory stawiałam na wszelki minimalizm na oku, czyli tusz i kreska, cienie używane były od święta. Mam nadzieję, że dzięki filmikom na YouTubie nabiorę wprawy i za jakiś czas moje oczko będzie kolorowe i w miarę fajnie wykonane, a nie takie naciapciane jak do tej pory bywało. Kolejnym produktem jest paletka Arabian Nights od firmy Sleek, która jest powiązana z pierwszym prezentem. Mogę ją określić jednym słowem: cudo. Na zdjęciach kolorki bardzo mi się podobały, ale w rzeczywistości jest o niebo ładniejsza. Chyba moi rodzice mieli dość mojego marudzenia, zrzędzenia i słuchania jak jej pragnę, jaka jest piękna, bo z pomocą mojej młodszej siostry siostry, zamówili ją dla mnie. Wspominałam także, że pragnę woski Yankee Candle z kolekcji zimowej. Całe szczęście, że pewnego dnia w Poznaniu udałam się do Piotra i Pawła i przy okazji powąchałam dwa zapachy, które chciałam kupić, lecz na sucho nie spodobały mi się.  Koniec końców zamówiłam dwa świąteczne zapachy, w tym jeden z wspomnianej kolekcji. Co do parki na obecną chwilę zakup odkładam, ponieważ zamierzam od stycznia zabrać się za siebie, więc kurtka na miesiąc, dwa jest nieopłacalna.




Teraz przejdźmy do drugiej części posta, czyli kolejnej dawki moich "Chciejstw". Muszę przyznać, że tego typu lista jest wielkim ułatwieniem i pozwala (przynajmniej mi) skupić się na rzeczach, których bardzo pragnę oraz odrzucić te zbędne, chociaż małe grzeszki się zdarzają. Pierwszą i najważniejszą rzeczą, którą jako pierwszą muszę nabyć jest prosta, czarna torebka. Mam ich całkiem sporo, lecz model pokazany na zdjęciu śni mi się po nocach. Jeżeli wiecie gdzie można kupić podobną, lecz niezbyt drogą, dajcie znać (zależy mi, żeby zmieścić się w granicy 150 zł). Drugą rzeczą, lecz dość oklepaną jest gruby łańcuch. Podoba mi się jak wygląda u innych dziewczyn. Na czarne, zwykłe lity również mam chrapkę. Kupiłam jakiś czas temu jedną parę, lecz rozmiarowo mi nie pasują. Po pierwszych przymiarkach wydają się bardzo wygodne, dlatego zamierzam ponownie jakieś kupić, lecz tym razem w rozmiarze 37 i już nie przez internet. Teraz czas na kosmetyczne życzenia, których nie mam za wiele. Lakiery z Sally Hansen z serii Color Frenzy, w buteleczkach wyglądają obłędnie. Widziałam je w drogerii internetowej Kosmetyki z Ameryki i mam chrapkę na kupno przedstawionych powyżej kolorów.. Ostatnim produktem jest Face Form Palette od firmy Sleek. Zamierzam rozpocząć "przygodę" z konturowaniem twarzy i po sporej ilości pozytywnych opinii, zdecydowałam się na tę paletkę. Mam nadzieję, że nie będę rozczarowana.

PS. Od poniedziałku wracam na dobre, koniec blogowego lenistwa. Ten weekend spędzam niestety na uczelni, dlatego Wasze blogi poodwiedzam w niedziele wieczorem. ;D

Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. Strasznie podobają mi się takie buty. Niestety obcasy nie są dla mnie, więc mogę sobie tylko pomarzyć. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Face Form ze Sleeka mam i bardzo lubię, jest to najczęściej przeze mnie używany kosmetyk do konturowania twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten sam zestaw pędzli od roku i też jestem w nich zakochana! Nie zamieniłabym Hakuro na żadną inną firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam arabian nights (wygrałam w rozdaniu), podobną torebkę i łańcuch ;-) torebkę kupiłam w hm. wishlista się przydaje, aby nie zbaczać, ale ja ich zazwyczaj nie robię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trio ze Sleeka też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę sobie zrobić w końcu pierwszą swoją whish listę na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka sleek znalazła się i na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym chciała Hakuro, żeby powiększyć swoj zestaw pędzli :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna wishlista, z chęcią bym się pod nią dołączyła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lity też mi się marzą i zestaw pędzli i duża torba czarna i długo by tak wymieniać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta trójeczka do twarzy któregoś pięknego dnia trafi i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jako, że też jestem Dominika to chyba wypada mi powiedzieć o czym ja marzę? Hahaha:D
    a no marzę o różu Mac, a co mi tam :D i to w sumie by było na tyle, na chwilę obecną:)
    Pozdrawiam imienniczko!

    OdpowiedzUsuń
  13. butów ostatnio nakupowałam, że nie mam gdzie już ich upychać, ale pędzli muszę kilka dokupić do swojej kolekcji, żeby mieć jak reszta brudna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też marzę o kilku pędzlach Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna paletka cieni ze Sleek'a :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja taką czarną torebkę kupiłam w H&Mie, możesz zobaczyć w haulu na blogu - prosta, czarna, sztywna i pakowna. Pobierz sobie ze strony h&mu kod -25% i będziesz ją mieć za ok. 115 zł ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka