Dawka nowości │luty '15


W lutym podczas kosmetycznych zakupów nie poszalałam. Do Rossmanna oraz innych stacjonarnych drogerii starałam się nie zaglądać, aby nie powiększać pielęgnacyjnych zapasów. Było ciężko, ale się udało i jestem z siebie dumna. 

Zanim utraciłam dostęp do internetu na dwa tygodnie, zgrzeszyłam. Złożyłam małe zamówienie w nowo odkrytej drogerii: Imper kosmetyki. Zaopatrzyłam się w kilka lakierów takich firm jak Manhattan, Maybelline, Sally Hansen oraz Rimmel. Dorzuciłam także cień do powiek Manhattan oraz żel myjący z serii Liście Manuka od Ziaji, który chciałam od bardzo dawna wypróbować. Warto zajrzeć do powyższego sklepu, chociażby dla samych lakierów (ceny zaczynają się od 2,49 zł). 






Udało mi się po raz kolejny dostać do grona testerek na portalu Wizaz.pl. Aż wstyd się przyznać, ale maskar Maybelline nigdy nie używałam. Jestem zadowolona z poniższego tuszu, aczkolwiek kolosalnego pogrubienia nie zauważyłam.

I na sam koniec przesyłka z produktami do testów od firmy BingoSpa. Po dokładnym zapoznaniu się z asortymentem, zdecydowałam się na poniższe produkty. 

Miałyście coś z moich nowości? Jeśli tak, podzielcie się odczuciami.

Buziaki ;*

Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Również dostałam się do testowania maskary (mam taką w czarnym opakowaniu) i również nigdy wcześniej ich nie używałam :D
    Piękne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już kilka razy kupowałam tą maskarę. Jeśli chodzi o dzienny naturalny efekt to sprawuje się nieźle, ale rzeczywiście spektakularnego efektu nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem pod prysznic mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam lakiery z Rimmel moim zdaniem są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też dostałam Colossala od Wizażu. Tyle, że ja mam czarnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maskary Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też testuję tą maskarę i podoba mi się efekt jaki daje :)
    Lakiery Rimmel są świetne. Mam też ten cień z Manhattanu ale jak dla mnie to porażka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ile lakierów, u wszystkich ostatnio posty zakupowe, nabrałam ochoty na zakupy :) Kusicielki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się różowy kolor lakieru Rimmel'a;) Obecnie testuję tonik Ziaji, ale na żel też miałam się skusić

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować te lakiery z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja znam ten tusz Maybelline, jest bardzo fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten żel manuki mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam zakaz kupowania lakierów do paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowości :) podobają mi się kolory lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile lakierów! Miałam ten żel z ziaji - był ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam produkty z BingoSpa wiec będę czekać na recenzje :)
    Bardzo ładne kolory lakierów kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam lakiery Rimmel 60sec :))

    OdpowiedzUsuń
  18. o tusz maybelline :D kiedyś go miałam i lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten żel z Ziaji strasznie mnie wysusza:(

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne lakiery, sam róż

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale się zgrałyśmy z postem :D Świetne zakupy :) Kosmetyki BingoSpa bardzo mnie zainteresowały i będę czekała na recenzje :) Od kiedy odkryłam, że mam do nich dostęp stacjonarnie coraz bardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne nowości ;_ gratuluję testowania maskary

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne nowości :) Lakiery mają ładne kolorki. W sam raz na zbliżające się letnie miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  24. The other day I mixed skiny-pink nailpolish with bordeux red one and the color that came out is this great strawberry pink

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kolory lakierów <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super nowości, lakiery cudne :D
    Mi również się udało na wizażu, ale mam ten tusz w czarnym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  27. Też skusiłam się na żel Ziaja.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne nowości, lakiery mają ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No to tak: uwielbiam Rimmelki i te cienie Manhattana, tusz Maybelline mam, znam, lubię aczkolwiek wielkiego szału nie ma, a BingoSpa... nie przepadam, miałam kilka produktów i dosłownie żaden mu nie podszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka