Dawka nowości │kwiecień '15

Dzisiaj chcę pokazać Wam nowości kosmetyczne jakie pojawiły się u mnie w przeciągu ostatniego miesiąca. Jeśli ciekawi Was na co zdecydowałam się m.in podczas promocji w Rossmannie to zapraszam do dalszej części posta.

Zaczynamy od Rossmanna. Tym razem kosmetyki pielęgnacyjne nie zagościły w moim koszyku, dlatego mogę być z siebie dumna, bo walczę przede wszystkim z żeloholizmem- mój zapas żeli pod prysznic jest ogromny- lecz nie pogardzę wrzuceniem nowego balsamu do koszyka. Dzięki rabatowi -49% zaopatrzyłam się w najpotrzebniejsze produkty, czyli maskarę Curling Pump Up firmy Lovely oraz podkłady: Rimmel Match Perfection oraz Lasting Finish- oba w odcieniu Ivory. Cień Maybelline Color Tattoo 24h (40- Permanent Taupe) chciałam wypróbować od dawien dawna i dzięki promocji dorwałam go za połowę ceny. Rozświetlacz Diamond Iluminator dokupiłam na ostatni dzień promocji na podkłady, korektory itp. Przekonam się na własnej skórze co to za cacko, bo w internecie zbiera dużo pochlebnych opinii.


Nadszedł czas na zmianę szczoteczki manualnej na elektryczną i mogę zdradzić, że był to strzał w dziesiątkę. Jestem niesamowicie zadowolona z tego zakupu.

Kolejne zamówienie z drogerii Imper kosmetyki. Jak widzicie na poniższych zdjęciach wpadło kilka lakierów do paznokci oraz produkty do ust (dlatego odpuściłam ostatni tydzień promocji w Rossmannie). W szczególności jestem zadowolona z zakupu matowych szminek Golden Rose, które w mojej miejscowości są niedostępne. Na zdjęciu zabrakło dwóch szminek z Astora. 




I to całe moje kwietniowe zakupy, a Wy co kupiłyście podczas promocji?

Miłego dnia ;)

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. szminki golden rose kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam ten fluid rimmel:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromnie u mnie -tylko jeden tusz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy !
    Uwielbiam maskarę Curling Pump Up firmy Lovely

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne nowości, szczoteczka elektryczna to świetny wybór ja już sobie nie wyobrażam inaczej pielęgnować zębów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam skusić się na ten podkład ale tym razem wybrałam manhattan. Następnym razem skuszę się na rimmel 😀 dobrze ze promocja się kończy bo będzie to ulga dla mojego portfela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne nowości :) mam tę szczoteczkę elektryczną już ponad rok i spisuje się znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiery przepiękne, a tyyyylu szminek z Golden Rose bardzo zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze szczoteczki elektrycznej powinnaś być zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nowości czaiłam się na podkład z Rimmela z lasting finish, ale nie było mojego koloru niestety. A lakiery piękne, z Golden Rose mam trzy i jestem zachwycona nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zrobiłam w Rossmannie i Naturze całkiem porządne zakupy ;) Wzięłam m.in. te pomadki w kredce od Rimmela.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile nowych pomadek <3 Zazdroszczę, uwielbiam te z Golden Rose *.* A dobrze, że ja chociaż z żelocholizmem nie mam problemu ;D Ja mam głównie z pomadkami, podkładami i lakierami ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne nowości, lakierki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy, a lakiery rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój ukochany tusz i color tattoo :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery są bombowe. Podkład Rimmel Lasting finish miałam, ale nie specjalnie przypadł mi do gustu. Zapchał mi pory niestety.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kupiłam ten sam rozświetlacz w Rossmanie i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też kupiłam ten rozświetlacz z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. lakiery <3 Cuuuudne !
    Zaszalałaś :D
    ps. Zapraszam na moje urodzinowe rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę zakupy udane :D
    Pomadki GR uwielbiam.

    Obserwuję i zapraszam do mnie http://materialisticbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka