Dawka nowości │maj '15

Miesiąc maj dobiegł końca, dlatego czas najwyższy na podsumowanie i rozliczenie się z poczynionych przeze mnie zakupów. W kwietniowym poście zakupowym królowała kolorówka. Tym razem obeszło się bez produktów do makijażu i nawet udało mi się zachować wstrzemięźliwość w pielęgnacji. Mam cichą nadzieję, że taki stan rzeczy utrzyma się jak najdłużej.


W Rossmannie kupiłam zmywacz z Isany, ponieważ poprzednie opakowanie powoli dobija dna. Powyższa wersja jest moją ulubioną, która nigdy mnie nie zawiodła. Do koszyka wpadł również na promocji balsam z koenzymem Q10 od firmy Isana. Potrzebowałam czegoś dość neutralnego w zapachu do papki cynamonowej, którą będę aplikowała na ciało i owijała folią- zobaczymy co z tego wyjdzie. Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy od firmy Ziaja oraz tonik Ideal Fresh od L'oreal wrzuciłam do koszyka podczas promocji -40 % na produkty do pielęgnacji twarzy. W planach miałam również zakup kremów na dzień i noc z serii Liście Manuka, ale podczas wizyty nie było już ich na półce.

Bardzo lubię farby firmy Joanna- dlatego gdy postanowiłam poeksperymentować z czupryną- mój wybór padł na pielęgnującą farbę Naturia Organic, którą po raz pierwszy widziałam w lokalnej drogerii. BIO- Olejek do ciała firmy Kneipp odebrałam za 1 gr w drogerii Daylii, ponieważ jakiś czas temu udało mi się zakwalifikować do testów.

Skromnie prawda? 
Pochwalcie się swoimi zakupiskami. ;)

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. Olejek Kneipp to mój hit, a tych farb z Joanny jeszcze nigdy nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo skromnie, aż do Ciebie to niepodobne:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog, obserwuję :)
    http://szafazapachow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio publikowalam zakupy:) skusiłam sie rownież na tonik Loreal tylko z innej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pastę z Ziaji i zmywacz Isany bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa balsamu Isany. Pastę z Ziaji mam i u mnie ciągle jest to nr 1 w oczyszczaniu twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie nie było żadnych konkretnych nowości - omijałam promocje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam ten olejek Kneipp, ale nie kupiłam tym razem. Ale kiedyś na pewno, bo lubię takie olejki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmywacz Isana bardzo lubię, a pastę z Ziaji zamierzam niedługo wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skromne ale widać ze naprawdę to co potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne nowości :) a olejek z kneippa w innej wersji kupiłam mojej mamie i bardzo jej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pasta z ziai jest świetna :) ja przez te wszystkie promocje mialam problem z ograniczeniem sie do rzeczy najpotrzebniejszych.........

    OdpowiedzUsuń
  13. ten tonik z loreala mnie ciekawi :) ja miałam tylko z tej serii micel i super był :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam tylko Ziaja Manuka, bez szału ale w porządku kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne zakupy, zmywacz isany to stały punkt programu

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam kiedyś balsamu z Isany, ale dla mnie daje za małe nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zmywacz isana jest niezastąpiony:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pastę Ziaja i jest super, zmywacz Isany to mój ulubiony zmywacz, no i olejek Kneipp - jest świetny! Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten zmywacz :) U mnie w tym miesiącu też skromnie z zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka