Dawka nowości │czerwiec - lipiec '15

Przez ostatnie dni nie miałam możliwości publikowania postów oraz odwiedzania Waszych blogów. Z początkiem sierpnia podjęłam spontaniczną decyzję o wyjeździe z znajomymi pod domki ( zwolniło się u nich jedno miejsce i skorzystałam z okazji ). Zero internetu, brak zasięgu, las, brak miejskiego zgiełku- tego mi było trzeba. Dzisiaj zapraszam Was na luźny post, mianowicie pokaże Wam co kupiłam w czerwcu oraz lipcu.

Rossmann- drogeria, którą jednocześnie kocham oraz nienawidzę. Gdy na Insagramie zobaczyłam nowe opakowania żeli pod prysznic z Isany, wiedziałam, że muszę iść i kupić. Oba żele w opakowaniu pachną wspaniale. Zahaczyłam również o stoisko z pomadkami ochronnymi i kupiłam - nareszcie - balsam z Alterry (mam nadzieję, że dobry wariant). Zamierzam sprawdzić, czy rzeczywiście pozytywnie wpływa na rzęsy. Do koszyka wrzuciłam także antyperspirant Nivea Stress Protect, szampon Isana Power Volumen (czytałam, że fajnie unosi włosy u nasady), maseczkę Isana (nakręciłam się na nią po przeczytaniu kilkunastu pozytywnych opinii) oraz dwa szampony Alterra, które znajdowały się na półce z wyprzedażą.

W Biedronce poczyniłam skromne zakupy. Zaopatrzyłam się w płyn do płukania jamy ustnej Smile White  oraz wodę toaletową C-Thru, której jeszcze nie wąchałam. 




Na powyższym zdjęciu znajduję się moje skromne zamówienie z drogerii Imper kosmetki. Mój wybór padł na nudziakową szminkę Golden Rose, puder MIYO oraz złuszczający zabieg do stóp od firmy Marion.


Na samym końcu zawartość paczki od E-zebry, która dotarła do mnie kilka dni temu. Odcień lakieru na zdjęciu wyszedł inaczej, aniżeli w rzeczywistości.


____________________

To by było na tyle, jeśli chodzi o nowości kosmetyczne. Dajcie znać czy używałyście któregoś z powyższych produktów.

Udostępnij ten post

22 komentarze :

  1. duże zakupy, ale widę dużo ciekawych i dobrych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne nowości, też zakupiłam cień w kredce z Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne nowości
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kupiłam tą maskę z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile super kosmetyków, nie wiadomo na czym oko zawiesić :) złuszczające skarpety Marion w Biedronce? muszę poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten żel z isany o zapachu mango i uwielbiałam go. Posiadam w swoich zbiorach tą maskę z Isany złotą i naprawdę jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam deo Nivea Stres.... i nie przypadła mi do gustu....

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, chyba musisz zmniejszyć zdjęcia w tym poście, bo cały blog Ci się rozsypał przez nie ;) Ciekawe nowości, kiedyś miałam chrapkę na ten puder z MIYO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mówisz. Kurczę, tak się składa, że gdy przeglądam bloga na komputerze i moim telefonie wszystko jest w porządku. ;/

      Usuń
  9. Znam jedynie wodę toaletową C-thru jest całkiem nie zła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę na tę maseczkę z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię ten szampon i odżywkę z Alterry oraz Isany :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Isanowe nowości tez kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem w trakcie testowania odżywki z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo fajnych kosmetyków :) uwielbiam chyba wszystkie zapachy z ISANY :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka