Dawka nowości │sierpień - wrzesień '15


Dzisiaj " wyspowiadam " się przed Wami z kosmetycznych zakupów poczynionych na przełomie sierpnia / września. Muszę się pochwalić, że mój zakupowy detoks trwa w najlepsze i przez ostatnie miesiące udało mi się odłożyć całkiem ładną sumkę do skarbonki. Oby tak dalej. Oprócz zaoszczędzonych pieniążków, uszczupliły się zapasy kosmetyków zalegające w szafie. Mam nadzieję, że do końca roku uda mi się jeszcze zużyć połowę tego co posiadam. Najgorzej jest z żelami pod prysznic, bo mam ich jeszcze sporo.
                          

  • BeBeauty Peeling Gel, normalizujący żel - peeling do skóry normalnej - mieszanej
  • Nivea Fresh Comfort, dezodorant w spray'u
  • Joanna Multi Cream, farba do włosów z efektem 3D ( kasztanowy brąz )
  • L'biotica Biovax, intensywnie regenerująca maseczka do włosów
  • Rimmel Match Perfection  ( 101 Classic Ivory )


Jak widzicie zakupy są bardzo skromne. Kupiłam rzeczy potrzebne oraz dwie zachcianki, czyli podkład na zapas ( dorwałam go za świetną cenę 8,19 zł ) oraz maseczkę do włosów Biovax, której jestem bardzo ciekawa.

Jak tam Wasze zakupy?

Udostępnij ten post

23 komentarze :

  1. Gdzie Ty kupiłaś podkład w takiej cenie? :) U mnie we wrześniu wylądowała ta sama farba (tylko w innym odcieniu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rossmann, cena na do widzenia. Kupiony na początku września. ;)

      Usuń
  2. Ojej szkoda, że w moim Rossmannie nie widziałam tego podkładu za tak niską cenę. Chyba wzięłabym wszystkie, które miałyby odpowiedni dla mnie odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z zakupami opuściłam, bo dostałam trochę prezentów. Farbę jednak będę musiała kupić. ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, że tak dobrze Ci idzie:) Ja też staram się mocno ograniczać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten podkład i zazdroszczę, że dorwałaś go w takiej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również staram się nie kupować na zapas, aczkolwiek większych zapasów w kosmetyczce nie mam (no może oprócz podkładów, gdyż długo szukałam czegoś WOW) Niemniej jednak moje zakupy sporo większe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie kończę podkład z Rimmela i mam bardzo mieszane do niego odczucia, dlatego nowej wersji raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta maseczka do włosów jest bardzo fajna, lubię ją i polecam :) mam cały słoiczek , używam raz na jakiś czas w celu większej regeneracji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te dezodoranty z Nivea :)
    Zapraszam na rozdanie: http://szafazapachow.blogspot.com/2015/09/jesienne-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkład chętnie bym dorwała za taką cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę dorwania podkładu - ja nie zdążyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio przystopowałam z zakupami :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam ten podkład, w sumie jeszcze mam, ale jakoś szału ma mnie nie robi

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię tego podkładu z Rimmela :/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem zawiedziona ta farba. kupilam dokladnie ten kolor i wyszedl całkiem czarny. zmywam juz miesiąc i dalej jest dramat :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziła. Ja natomiast jestem zadowolona i z pewnością do niej wrócę. Pokryło mi ładnie odrosty, dzięki czemu nie są jaśniutkie, tylko ciemnobrązowe (mam dość czerni na mojej głowie). :)

      Usuń
  16. Podziwiam, że udało Ci się ograniczyć kosmetyczne zakupy. U mnie z tym ciężko ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba się skuszę na ten czekoladowy brąz ;) Zawsze lubiłam takie kolorki...

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie Rimmel Match Perfection sprawdził się dość przecietnie :) Nie jest z podkładem źle ale wyjatkowo zadowolona z niego też nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zakupki, ja trochę też pokupowałam,ale bardziej uzupełniająco

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz.

Pozdrawiam i zapraszam ponownie ;)

Kosmetyczna Maniaczkaa © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka